Lets Exchange Our Links ~ Share Our Moments

Monday, November 1, 2010

Mencari diri yang Tenggelam..

Selalu aku sesat dan leka...
Mencari diri yang entah hilang di mana..
Kenapa aku sering lupa pada Yang Esa..
Jiwaku lemah x bermaya..
Kusut serabut hilang tenggelam..

Aku mengajak dia untuk ikut bersamaku mencari cinta Allah..
Mencari kasih Allah...
Alhamdullilah dia menerimanya..
Mungkin perubahan ini tidakku lakukan mendadak..
Tapi Insyallah secara perlahan-lahan..
Moga Allah membantu kami mengejar cintaNYA..

Aku takut sekali...
Andai perhubungan yang dibina ini jika disulami kemaksiatan..
Bakal membawa kehancuran...
Aku tidak mahu zuriatku mengikut pada jalan hina kelak...

Ya Allah..
Jangan biarkan ikatan kami dicemari..
Dengan maksiat nan keji..
Mekarkanlah cinta kami..
Pemudahkanlah urusan kami..
Untuk sujud dan berserah diri hanya padaMu yang dicintai..

Ya Allah...
Hadirkan rasa cinta dan rinduku padaMu untuk jiwa yang kosong ini..
Aku mungkin mencintai dia iaitu seorang hambaMU..
Tapi cintaku padaMU lebih pada aku mencintai dia..
Rinduku padaMu lebih pada aku mencintai dia..
Semoga ketenangan hakiki itu dapat ku cari...

zwani.com myspace graphic comments
Myspace I Miss You Comments

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

We Belong Together | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Hazrieyka :)