Lets Exchange Our Links ~ Share Our Moments

Saturday, January 1, 2011

Aktiviti during semester break

Ni antara aktiviti waktu cuti, ada banyak lagi tapi yang ni jelah yang aku sempat amik gambar. Suka cuti^v^..wink2..

Masa awal2 cuti aku men bowling dengan iena n az. Tq to az sebab tolong amik gambar neh.. Aku dah lama x jumpa iena nak dekat 3 tahun

Masa cuti gak adik angkat aku nama Iejan terpaksa belanja aku n adik aku, Shikin sebab Shikin dapat masuk UITM manakala aku plak Alhamdullilah dapat result baik. Padan muka sama dia.. Tapi Tq ye Iejan..hehehe



 Aku n adik2 makan di restaurant Le Boss. Restaurant ni pernah msuk Jalan-Jalan Cari Makan TV3. Sedap n harga sangat berpatutan taw..
Aku n adik Iejan


Antara yang kami makan, Chicken chop BBQ sauce + Italian salad + beef bolongenese (btl ke aku eja neh?? klu salah abaikan..haha)

ni plak chicken chop+potato wedges with special sauce+nasi gorg bek punya..nyum2..

aku n nyah



Da gak majlis cukur jambul baby aryssa n rayyan afham. Sepupu yg cute sgt. Tapi gambar princess aryssa x smpat amik.. cuma da gambar Rayyan boy aje..


nyah n zuhyin... jaga sekejap sebab mama dia makan kenduri :)

Selain pada tu masa cuti gak, aku n adik bersama2 decorate dinding bilik aku yang kosong tu.. Saje2 sebab x da keja.. inilah hasilnya :)



Last sekali b4 balik UPM, aku sempat ke The Carnivall mandi manda dengan my beloved siblings.. best giler masa turun papan gelungsur ala2 papan for skate board tu guna pelampung.. nak tercabut jantung ni macam nek roller coster. Tapi sygnya gmbar msa mandi manda x amik sbb smua malas bw kamera..sob2x

Gambar-gambar di luar b4 masuk The Carnivall dengan adik2x..



Aku, wan (adik bongsu) n nyah (adik 1st)
alang (adik 2nd)


Tapi kenangan yang paling best masa cuti ialah menjaga Nur Arianna Najwa.... Mak ak mengasuh dia jd sgt best sebab dah lama x jaga adik kecik...Bila mandikan dia sangat penat sbb x leh dok diam, suka men2

Najwa makan biskut dengan hapynya

Nak pandai cepat so makan buku..hehe

Hobi najwa: Gigit ape aje yang dia suka

Inilah jadinya bila ramai kakak di rumah, jadi kena pakai skrit n reben di kepala


Gambar on da way ke bus station dalam keta utk hantar aku blik.. :(




Gambar dari atas bas: Mak nangis kot..sob2x..

Cuti yang best..Sory to my sister sbb x dpt antar nyah ms msuk UITM..Pa papon semoga tahun baru yang masih baru ini akan lebih manis..dapat pointer 4.0..hehe...byk pengalaman baru..menjadi lebih bek dari sebelumnya..n hapy2 selalu... :)













No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

We Belong Together | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Hazrieyka :)